torsdag 12 juli 2012

Livet går vidare!

Har varit riktigt dålig på att skriva här. Känns som att allt kom ut riktigt fort och jag har själv inte hunnit med att komma på vad jag ska skriva om.

Men i alla fall jag går fortfarande i skolan och det går riktigt bra faktiskt fick MVG på nationella provet i engelska och jag är riktigt nöjd över mig själv. Jag har också kommit in på den skolan jag ville vilket är skit bra! Men detta innebär att jag kommer flytta till Skåne till en liten håla som heter Svalöv. Och jag älskar verkligen Skåne så det ska bli grymt kul! Väntar bara på svar i från csn men jag tror inte det ska vara några problem. Men detta innebär ju  att jag måste lämna mina vänner och min familj kvar här, och jag kommer inte ha råd eller tid att åka och hälsa på så mycket vilket verkligen suger!! För dom är ju mitt allt. Men som tur är så har jag ju några vänner i Skåne och även den finaste personen jag känner.

Den här delen är till mina vänner och min familj som jag kommer lämna här. Ni vet att jag alltid kommer finnas här för er hur långt borta jag än är, jag finns bara ett samtal bort och även om jag inte kan sitta vid eran sida eller vara med i alla händelser i era liv så kommer jag alltid vara en del av er! Ni är dom som får mitt liv att bli så mycket bättre! Jag älskar er av hela mitt hjärta och jag kommer alltid finnas kvar.

Och Viktoria & Isabell jag vet att jag kommer missa mycket i era liv och det får mitt hjärta att brista. Men ni ska veta att jag älskar er och jag kommer göra allt för att få träffa er så ofta som möjligt. Men Isabell våga inte börja göra nya saker som jag missar utan att säga åt din mamma att ringa till mig direkt!! Jag vill verkligen inte vara frånvarande från era liv jag vill inte missa dom där magiska ögonblicken som när Isabell börjar gå själv eller när Viktoria börjar prata rent. Ni är det finaste som någonsin har hänt mig! Men jag vet att eran underbara mamma kommer berätta allt för mig och även ringa mig på skype med cam på, så jag får se era underbara ansikten. Jag vet att hon kommer göra allt för att jag inte ska missa så mycket.

Malin, jag tycker det är jätte jobbigt att flytta så långt i från dig för jag vet att du behöver mig här och det gör ont. Jag älskar dig och du vet att jag alltid kommer finnas för dig även om jag är runt 50 mil bort. Behöver du mig så kan du alltid ringa dygnet runt jag kommer finnas där. Du är världens finaste syster och jag vet att du tror på mig och det får mig att kämpa vidare för du ger mig den kraften. Jag älskar dig min älskade stora syster <3

Sandra, oh gud hur ska jag klara mig utan dig nära mig? Du är min bästa vän och vi har varit vänner i så många år. Men jag vet att du kommer finnas kvar för mig och jag vet att vi kommer fortsätta ha kontakt, och när vi väl ses igen så kommer allt vara som vanligt eller hur bitch? Winking smile Du är en underbar person låt ingen annan få dig att tro något annat! Jag kommer finnas för dig dag som natt och jag kommer kämpa för att få träffa dig så mycket som möjligt! Jag älskar dig min lilla skrutt <3

Ullis, samma sak gäller dig du är också en utav mina närmsta vänner som alltid stöttar mig och alltid finns där för mig när jag är ledsen. Dig kan man alltid ringa spelar ingen roll om vad du stöttar mig i allt och får mig alltid på bättre tankar. Jag finns alltid här för dig och behöver du komma bort någon gång kan du ju alltid hälsa på mig i lilla hålanWinking smile Älskar dig min fina vän <3

Nu tror jag det räcker för idag. Hoppas alla har det bra <3