fredag 13 juli 2012

Jag mår riktigt bra!

Idag är det en riktigt bra dag! Allt går så bra för mig nu och jag blir ett steg närmare mitt mål i livet! Fick reda på idag att jag är godkänd i engelskan och om jag skriver bra på nationella så kommer jag få VG i slutbetyg, och det är så jävla skönt ni anar inte!!

Tänkte berätta lite om mina mål. Med tanke på allt jag varit med om och hur dåligt jag har fått mått även om jag verkligen inte förtjänade det! Så har jag bestämt mig att jag ska bli psykolog om jag så ska få kämpa i flera år så ska jag en vacker dag vara utbildad psykolog! Jag kommer göra allt för att min dröm ska bli verklighet. Jag vet att jag kommer bli en bra psykolog jag vet att jag kan hjälpa människor. Jag är ju som en psykolog åt mina vänner och jag har varit det i flera år. Jag vet flera stycken som jag har räddat från att ta livet av sig och jag vet att jag kan hjälpa många fler. Jag älskar att hjälpa människor och få folk att må bra! För alla förtjänar att ha ett bra liv. Ingen förtjänar att vara med om det jag varit med om. Men jag är glad över det jag varit med om för nu kan jag hjälpa andra människor för jag kan faktiskt förstå hur dom mår till skillnad från många andra! Många säger ofta när man berättar om saker att dom förstår än, men dom flesta kommer aldrig kunna förstå hur jag/andra mår! Men jag ska kämpa och om jag inte kommer så långt att jag klarar utbildningen och blir psykolog kommer jag alltid ha det som en privat grej vid sidan av. Jag kommer alltid finnas för mina vänner, familj och även främmande människor som behöver prata av sig. Jag lever för att hjälpa andra människor och om någon tar det i från mig så kommer jag inte leva längre för då tar dom min själ och slänger bort den någonstans. Och man kan alltid nå mig här eller på andra sidor. Men skulle någon vilja prata med mig skriv i kommentarer så kan vi komma på någon lösning. För dom som följt min blogg så vet dom ju en del om vad jag varit med om och vill ni ställa frågor så får ni jätte gärna göra det! Jag kommer svara så gott jag kan.

Ha en underbar helg nu Smile