måndag 16 juli 2012

Angående mobbning.

Idag kom jag fram till hur mycket jag har kommit över mobbning tack vare komvux. Det känns så skönt att man kan se själv hur man utvecklas som människa. Idag vågar jag gå till skolan utan att få ont i magen jag vågar prata inför klassen och jag vågar säga vad jag tycker och tänker. Jag vågar sitta själv och plugga och jag vågar göra saker som jag inte klarat innan. Idag skulle jag äta lunch på stan själv och det är nått jag aldrig skulle klarat för några månader sen, innan har jag alltid pratat med nån i telefon för då har jag känt mig trygg men idag kunde jag sitta där helt själv. Jag kunde även stanna kvar i skolan för att plugga helt ensam fast folk gick förbi och kollade på mig! För några månader sen hade jag sprungit hem. Jag börjar själv tycka att jag är fin och att jag har en fin kropp vilket jag aldrig har tyckt innan! Jag har utvecklats till en bra människa och jag är inte rädd för skolan längre. Mina fobier är borta och ni anar inte hur skönt det känns! Det tog många år men nu står jag här. Visst allt är inte helt borta än men det är på god väg, dom värsta sakerna är borta i alla fall. Jag kan bara säga att jag är otroligt stolt över mig själv att jag har kämpat och faktiskt vunnit över mina rädslor! En dag ska allting vara borta och jag ska vara starkare än någonsin! Ingen kan trycka ner mig längre!

Vill även tacka idioterna som har mobbat mig, slagit mig och varit allmänt elaka! För om det inte vore för er hade jag inte varit den jag är idag! Jag vill även tacka idioten som våldtog med för utan dig och dom andra så hade jag aldrig varit den starka fina personen jag är idag! Och det är tack vare er som jag vill bli psykolog så jag kan hjälpa andra som blivit utsatta av såna svin som ni är !

Hoppas alla får en bra dag Smile