måndag 27 februari 2012

Skåne :)

Lilla jag har hamnat i stora Skåne. Är och besöker min pojkvän som bor i Hässleholm. Det är riktigt mysigt här och jag trivs verkligen.

Jag har bestämt mig för att börja plugga! Så jag skickade in alla papper och sökte lite kurser för att plugga upp mina betyg, och fick svar för någon dag sen att jag har kommit in på allt förutom matematiken tyvärr. Men den kan jag plugga upp sen, då jag funderar på att börja på folkhögskola i Skåne efter sommaren. Skulle vara skönt att komma långt bort från allt och komma till Skåne där jag verkligen trivs och mår bra! Så jag ska söka dit i april.

Känns som att det är väldigt mycket kaos hemma i Eskilstuna, inget som går som det ska och jag kanske måste avsluta min resa tidigare och åka hem på grund av detta! Vilket jag verkligen inte vill så jag hoppas på att jag slipper detta.

Helgen har dock varit super! I fredags så åkte vi till Helsingborg och shoppade lite, sen tillbaka till Hässleholm och gick ut och åt på restaurant det var väldigt mysigt.

I lördags så var vi först på en förfest med massa folk sen drog jag, min kille och hans kompis till krogen och var där en stund. Väldigt trevligt faktiskt.

I Söndags började jag morgonen med att ta en promenad på ca 35 minuter. Det var hur skönt som helst. Sen hämtade mitt hjärta upp mig, och han hade köpt frukost så vi åkte till ett mysigt ställe och åt den där. Sen hem igen. Resten av dagen låg vi bara i sängen och sov nästan. Lite slitna båda två.

Idag ska vi in till Hässleholm för att gå till banken jag måste skaffa e-legitimation så jag kan söka csn lån. Sen ska vi storhandla med hjärtats mamma. Sen har jag ingen aning men vi hittar nog på nått.

Men nu ska jag avrunda med en bild på mig och hjärtat.

 

29 

Tycker om dig finaste <3