söndag 22 januari 2012

Tillit till människan bara sjunker!

Jag litar på vissa människor men vet knappt om jag vågar göra det längre då man bara blir sviken om och om

igen. Jag ställde upp för en person som behövde hjälp tog mina egna risker för den här personens skull.

Personen verkar inte alls fatta detta och det gör mig så besviken på mänskligheten, varför ska jag vara en bra

person när så många andra bara tar ner det hela tiden! Jag har hamnat i ett jävla helvete pga denna person.

Jag sitter liksom i skiten just nu och jag tror inte ens den personen fattar vad den har gjort! Hur jävla dum

får man vara om man gör så mot en annan människa. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta ens.

Tur så har jag en underbar vän som faktiskt ställer upp och hjälper mig och offrar sjukt mycket för sig själv

för min skull! Hon är sjukt underbar S du betyder otroligt mycket för mig har nog ingen vän som skulle

göra det du gör för mig nu! Hoppas du förstår hur mycket det betyder för mig!

Men jag står ändå och funderar på hur man kan utsätta andras liv för saker som faktiskt är riktigt jobbiga.

Frågan är om dom här människorna som gör sånt ens har ett hjärta eller en själ. Eller tänker dom bara på

sig själva? Slippa bry sig om nån annan för att man själv är så sjukt egoistisk. Jag kan verkligen inte förstå!

Jag hjälper människor hela tiden jag ställer alltid upp även om det är folk jag inte känner så finns jag där som

stöd för dom, för det är en sån människa jag är. Så jag kan inte förstå mig på dom här egoistiska jävla

idioterna!! Men men jag kommer nog aldrig förstå. Ska försöka få lite sömn nu har en otroligt lång dag

framför mig i morgon som jag gärna skulle slippa!!!!

Godnatt