tisdag 28 februari 2012

Saknad

Det är rätt jobbigt att förlora personer ur ens liv, inte folk som har dött utan folk som man har tappat kontakten med.  Just såna viktiga personer i ens liv som man egentligen borde ha kontakt med varje dag. Bara få ett samtal där dom frågar hur man mår, eller bara ringa för att kolla vad man gör. Men när man inte har det kvar längre och denna enorma saknaden stannar kvar. Jag kan tyvärr inte skriva vem det är då jag vet att den personen inte hade velat detta. Men kan säga att personen har en stor del i mitt liv. Alla ni har en sån här person en sån man inte vill tappa kontakten med. Jag älskar denna personen nått så otroligt men detta vet nog inte ens personen om. Grejen är att vi kanske inte har mycket tid kvar jag menar vad som helst kan hända någon utav oss kan dö i morgon. Och jag vill inte förlora den sista tiden vi har kvar med varandra. Men jag tror tyvärr att jag kommer göra det. Jag hoppas på att vi får tillbaka kontakten igen för jag vill inte stå där vid din grav sen och inse att jag förlorat en del av mig själv och inte ens försökt ha kontakt med dig. Jag älskar dig och kommer alltid att göra!