måndag 16 januari 2012

26/8-10 tror de är rätt datum så glömsk tyvärr :(

Detta datumet var en jobbig dag för mig, kan tyvärr inte skriva vad som hände men kände ändå att ja skulle

 skriva nått. Jag hade inte tänkt på detta på väldigt länge tills en person påminde mig och då fick jag tillbaka

klumpen i magen och sen den dagen han påminde mig har jag inte kunnat sluta tänka på detta. Inte en dag har

 gått utan det i mina tankar. Och det han sa då gjorde mig rörd och det är också nått jag inte kan sluta tänka

på. för det värmde i mitt hjärta. Ibland undrar jag varför detta drabbar folk för den känslan är olidlig den är

hemsk,

det är liksom nått som aldrig försvinner. Jag vill kunna göra nått för att få hedra detta minne men vet inte riktigt

 hur. Det kommer jag väl på en vacker dag. Snart är det två år sen tiden går så sjukt fort. Men ändå nästan

två år och jag kan inte glömma det...  Vet inte riktigt vad jag ska skriva ens helt tom i huvudet.

Och inte nog med det så har jag såna sjuka humör svängningar idag först glad sen arg och sen ledsen. Hatar

när man få så. Man känner sig typ helt skum. Nej men nu har jag klagat tillräckligt nu får det räcka.

Hoppas alla har det bra. Vet att jag inte skriver så ofta men det är mycket nu. Jag har i allafall sagt upp

mig från jobbet och flyttat tillbaka till Eskilstuna. Anledningen tänker jag inte skriva här än.