torsdag 20 oktober 2011

Sömnlös natt

Mycket händer i mitt liv just nu, har fått jobb som personlig assistent i Märsta vilket är underbart

och jag är jätte glad för det. Trivs skit bra på jobbet kan inte säga nått annat. Men eftersom jobbet

ligger i Märsta så måste jag flytta till Stockholm då jag inte kan pendla hela tiden för det skulle jag

aldrig palla. Så på fredag flyttar jag till Åkersberga för ett tillfälligt boende tills jag hittar nått närmre

Märsta. Så det är så himla mycket på så kort tid. Har fått göra mig av med alla djuren som tur är har jag

vänner som ställer upp snabbt annars vet jag inte vad jag hade gjort. Och det var riktigt svårt att göra sig

av med mina bebisar men jag kunde inte ta med dom heller vilket jag hatar. För dom är ju mina älsklingar

men ibland måste man offra saker för att komma vidare i livet.

Jag kommer också få lämna kvar min syster här och hennes barn vilket är otroligt jobbigt att

inte kunna träffa dom så ofta, då dom är mitt liv.

Och mina vänner kommer jag inte heller se så ofta och dom kommer bli otroligt saknade.

Men alla har varit sjukt underbara nu och hjälpt mig otroligt mycket. Och det tackar jag för.

Det har inte blivit mycket sömn denna vecka och det känns som att jag står stilla och inte kommer

någonstans. Har så mycket att göra i morgon och efter en sömnlös natt så kommer det bli ännu

jobbigare. Kände att ja var tvungen att skriva av mig lite så jag kanske kan sova. Och misstolka

inte detta jag är jätte glad över att jag har fått jobbet. Och jag är jätte glad över att få flytta till

Stockholm och komma närmre mina andra vänner ska bli jätte kul. Men just nu är det bara så mycket

att tänka på och så mycket att göra på så kort tid. Sen att soc krånglar gör det ju inte lättare heller.

Riskerar att inte få några pengar denna månad för att jag inte va på nån jobb grej i torsdags förra veckan

men jag förklarade lugnt och vänligt att jag jobbade då för att jag har fått jobb. Och då klagade hon på

att jag bara va timanställd och faktiskt kunde få ett bättre jobb om jag hade varit på den där grejen.

Hade lust att skrika men hållkäften kärring och var glad att jag fått jobb så att jag slipper er.

Men det gjorde jag inte men var så himla arg. Dom vill ju att man ska jobba säger dom i alla fall men sen

när man får jobb så klagar idioterna! Nått stort fel där.

Men nu har jag fått lättat lite på hjärtat i alla fall. Hoppas alla får en underbar natt med massa sömn.

Hoppas på att få lite sömn jag med nu. Slänger upp en bild på mig själv med, bara för att jag är glad

över att kunna säga att jag själv tycker att jag ser bra ut och att mitt självförtroende blir starkare för

varje dag som går.

316612_2495911924988_1468534423_32762069_953821579_n

Stod modell åt en tjejkompis vilket resulterade i skit fina bilder. Tack Sandra <3