onsdag 5 oktober 2011

Skämt om fel saker.

Jag själv kan inte förstå hur man kan skämta om vissa saker. Tillexempel om våldtäkt.

Dom senaste dagarna har jag tänkt väldigt mycket på våldtäkten vet  inte varför men det har bara

funnits där. Sen har flera skämtat om det. Som en kompis som började skämta om det och jag blev så arg.

Det slutade med att jag satt och grät som en jävla idiot hade tur att jag hade Linus som tröstade mig

och stöttade mig annars hade jag brutit ihop totalt. Jag klarar verkligen inte av det speciellt inte när det är

vänner skämtar om det dom som vet vad jag varit med om.  Men pratade med han och förklarade och

han bad om ursäkt. Visst alla kanske inte tänker på det men mina vänner borde tänka när jag är i närheten..

Nyss så satt jag i ett samtal där dom började skämta om Engla och om att hon blev våldtagen.

Vafan det är inget att skämta om, hur kan man ens göra det. Det gör ont i mitt hjärta, tänk om nån

hade skämtat om mig om det jag varit med om. Jag hade gått under, hur kan man ens?

Jag förstår verkligen inte jag hade ju kommit över det trodde jag. Men tydligen inte?

Eller är det så att när folk börjat skämta om det att allt kommer tillbaka. Jag orkar inte

tänka på det mer, jag klarar inte av detta. Varför va just jag med om detta? Varför kan du inte bara

försvinna ur mitt huvud? DU FÖRSTÖR MITT LIV! Folk frågar mig varför ja inte hämnas varför jag

inte gör nått. Mitt svar är jämt att ja inte vill sjunka till hans nivå. Men just nu vill jag bara döda honom.

Han är fan inte värd att leva, jag får leva i ett helvete pga han och han ska bara få gå fri och leva livet

helt jävla normalt? Men inte jag, jag ska vara fast i den här skiten hela mitt liv. Aldrig komma ur det.

Utan få leva med smärtorna dagligen. Ibland önska jag att alla bara kunde förstå hur svårt det är för mig.

Hur svårt det är att höra vissa saker, hur svårt det är för mig att kämpa dag in och dag ut. Men jag tror

aldrig nån kommer fatta aldrig…

Förlåt för det här inlägget men jag orkar inte längre…

// En ledsen, arg och besviken Elina…