måndag 3 oktober 2011

Länge sen, sen sist

Nu var det ett tag sen jag skrev nånting. Men jag har varit i Stockholm i två veckor och sedan

råkade jag ut för lunginflammation så har inte haft nån ork eller tid till att blogga.

Tänkte bara skriva lite om vad jag har gjort den senaste tiden. Som jag sa så har jag varit i Stockholm

och hälsat på mina vänner. Har varit riktigt trevligt. Bodde hemma hos min tjejkompis Tina under hela

tiden förutom typ en natt när jag sov hos mamma. Vi va ute på krogen tre helger i rad vilket var

grymt kul underbart sällskap tack för två underbara veckor mina vänner.

Som jag sa så har jag fått lunginflammation och inte vanlig heller utan aggressiv vilket är otroligt jobbigt

hostar och har mig hela tiden och har extremt ont i lungorna. Men det börjar bli bättre nu när medicinen

börjar hjälpa. Fick även reda på att jag har en spricka i revbenet vilket förklarar dom smärtorna så

jag har fått citodon mot det vilket är perfekt för då slipper jag smärtan.

Livet rullar på som vanligt känner mig dock överdrivet ensam och idag har varit en sån där depp dag som

ni alla vet att jag får ibland. Så nu har jag börjat tänka på massa och börjat tänka på en sak som stör mig

väldigt mycket vill bara få ut det i hjärnan varför ens tänka på det. Aja skitsamma jag kommer väl över det

så småningom. Trodde jag skulle deppa ihop men då hjälpte Linus mig och fick mig att le jätte

mycket vilket jag uppskattar du är en bra person glöm inte det. Och vad som än händer så finns jag här för

dig. Hoppas allt löser sig ;) Du har alltid mig vid din sida.

Nej nu ska jag sluta skriva har faktiskt inget att skriva om. Ska fortsätta snacka med Linus istället

och skratta vidare:) Godnatt på er :)